Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

På begäran

Av Maria - 27 januari 2009 20:01

För pias skull så kommer det idag lite bilder på peppar...


 Här är han bara snygg i solen..

Såg att den här bilden kom två gånger men det får vara så. Sist det blev så här fick jag radera inlägget och börja om - det orkar jag inte idag så njut på..  :)


 





 

Här gör vi sånt som vi borde göra oftare...  :)





 


Och här är det mys tillsammans med Pegi och Doris...



 





 

 En snygg-bild till. Min favorit...


 




 


 Nåt han gillar väldigt mycket...

 




 


 Slut på bilder på svarte grabben. Nöjd för ett tag pia? :)



 

Sen har vi fått en utmärkelse igen.. Av Acke, Wilma och Pia , samma pia så klart..  :)


Tack tack säger vi, det är alltid kul att få veta att man är läst och uppskattad.


Här är den.



Men nu kommer vi till kruxet, man måste lista ut 5 saker som man är beroende av och man ska dela med sej av den till 5 andra.


Så vi börjar med vad jag är beroende av:


1. Mina hundar, att bara vara..

2. Min dator - främst hemsidan och msn

3. Att kolla på saras bandy (oscars hockey är inte lika kul för det är så förbaskat kallt i hallen, hemsk mamma jag vet :) )

4. Träna med hundarna

5. Just nu - semlor!



Och nu 5 st jag delar med mej till:


Tage, doris och katarina. Självklart, de är ju våra skogskompisar, träningskompisar, you name it!


Berit. För det är syster, och för att vi är alldeles galen i alla fina foton.


Pia, acke och wilma. De är nog dom som bloggar mest och vi följer den med spänning varje dag.


Jenny, Noah och Lego -  för att hon verkligen behöver en extra tanke just nu.


Ann med lejonen - en gammal granne som med är duktig på att uppdatera.



 


Det här var dagens blogg. Imorgon kväll ska jag lägga in bloggarna här och på hemsidan om jag orkar. Ska till sala och jobba av nån anledning imorgon. Men lite uppdatering och annat måste göras och jag har ju lite svårt att hålla mej från min älskade dator..  :)


Nu ska jag äta semla. Gott Gott!


See you!


















 
 
Pia

Pia

27 januari 2009 20:43

Han e sååååååå snygg Världens sötnos Tack!!!! nu e jag nöjd ...ett tag iallafall ;) Tack för att ni gillar vårt pladder på bloggen KRAM

http://www.dalmatinerna.se

 
Ann Maya o Yawa

Ann Maya o Yawa

27 januari 2009 21:13

Hej!!
Åååå semla!! Va gott!! Jag ska anta utmaningen eller va det är...
kramiz på er
ANN

http://ann76.bloggagratis.se

 
Katarina

Katarina

28 januari 2009 08:04

Tro det eller ej, men jag sitter här och funderar på om jag ska skaffa en blogg jag med... Kanske blir jag beroende?? :o)

http://www.tagebriard.se

 
Anette & Nilla

Anette & Nilla

28 januari 2009 10:15

Han är så tjusig - man kan aldrig få se för många bilder på snyggingen. =)

http://www.nilla.webb.se

 
Anette

Anette

28 januari 2009 17:47

Semla har jag oxå ätit idag :) *mums*
Extra söt Peppar blev mot snön/frost =)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

 
Ingen bild

jenny, noah, lego

28 januari 2009 18:00

åh vad kul att ni är tillbaka på internet igen! :) vilket snyggt halsband pegi har, på framsidebilden, vet inte om jag sett det förut? det är så fint med rosa till en prickig :) peppar är verkligen så otroligt fin, jag tycker att det alltid kan vara så här många bilder på honom i bloggen! :)

 
Cilla

Cilla

29 januari 2009 18:26

Välkomna tillbaka till cyberrymden! Hemsidan har verkligen blivit fin! Superfina bilder i dagens blogg också måste jag säga!
Kramar från USA

http://www.daimilus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2011 21:23

Igår var vi i skogen. Lite bilder därifrån.             Blää! :)       Ett försök till att få alla tre på samma bild. Inte lätt...         Sist hittade vi en fin blomma... Läcker färg eller hur?       Idag...

Av Maria - 15 juni 2011 20:58

Idag har vi gått vårt första öppen klass viltspår. Vi fick vår första pris så det var ju lyckat.   Själv tycker jag att spåret gick så där. Han var lite virrig och tillslut fick jag känslan av att han letade pinnar i spåret. Han gick till alla pi...

Av Maria - 14 juni 2011 10:01

Äntligen är värmen som bortblåst. Vi har inte gjort annat än att flåsat, svettats och önskat att värmen inte var fullt så varm. En del bad för Dizzes del blev det med.   Men nu när värmen är borta så har jag börjat tänka på att träna igen. Det vo...

Av Maria - 5 juni 2011 14:56

Dizze fyller två år och det firar vi med tårta och paket så klart.       Vi satt på altanen och åt lite tårta.. Självklart ska födelsedagshunden ha bästa platsen.        "Får jag ta den där verkligen?? Nja, jag är inte säker på det jag...

Av Maria - 3 juni 2011 21:53

Japp, ni läste rätt. Vi har tävlat igen. Den här gången på Nora Bk. Det var utställning där och Kim, vår uppfödare, hade bjudit mängder av folk på kalas efter utställning och tävlingarna. Så dagen var fylld av snygga hundar, trevligt folk och god mat...

Ovido - Quiz & Flashcards