Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Maria - 24 maj 2010 20:10

Ja det var ju ett tag sen vi var i skogen. Nämlingen när tage var hos oss. Passade på att ta lite "vanliga" bilder. Tage var lite besviken, han hade stränga order om att gå i koppel. Men ett eller annat bad fick han ta..   




En del bilder är suddiga men jag tog med dom här ändå. Tyckte dom var lite roliga.




  Dizze: kan hon kan jag!







    

Nu tar jag dej!





  


Det gör du INTE!!







 

Mina alla tre. Glada över att få vara i skogen. Inte ofta man får alla tre på bild samtidigt.






 

'

Va gör ni här borta då?





 


Äter gräs, va trodde du?





 

Mmm, det är gott!






  


Här kan man bada!







Usch, stänk inte på mej!!





    


Vänta på mej, jag kommer!!







 

Pinnar är med gott!







 


Och blommorna luktar gott....












  


Åhh, äntligen är det min tur att bada!!...



Japp, en härlig kväll i skogen hade vi.. Alla nöjda och glada den kvällen!


-------------------------------------------------------



Idag har vi tränat på lunchen. Har gått igenom alla moment för appellen och betar nu av listan. Över står Hopp/sitt/hopp så idag började vi med det.


Använder mej av target och hoppet ut är nu inga större problem. Provade en gång att säga sitt och jodå, satt gjorde han..



Nu kör vi vidare på lunchen imorgon och imorgon kväll blir det spår.



Prickarna får nog lite uppletande under tiden spåret ligger till sej.



Känns skönt att ha kommit igång igen och att ha en "plan" för vad vi behöver träna..



Ha en bra kväll!!   




Ovido - Quiz & Flashcards