Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Bäst i Väst

Av Maria - 10 september 2009 14:29

Ja nu är det några dagar sen vi kom hem från Tånga Hed...  Kan bara säga, det var så roligt. Dels för att se på alla snygga hundar men inte minst för att träffa alla trevliga människor... Synd bara att det regnade och var dåligt väder nästan hela lördagen som bestod av utställning. Prickarna var mestadels på rummet, regn är inte deras grej. Söndagen var bättre, då kom solen och vi kunde sitta ute och titta på lydnaden.


Lite bilder från helgen.




 


Dizz'co leker med Doris..  Svårt att välja om hon eller syskonen var roligast..  :)





 


Här valde han att busa med syskonen. 





 





 






   


Och en busstund med mamma Yizza hinner man med osså.... Hon är ju helt fantastisk på att leka med sina valpar..






 






  




Mamma Yizza sitter fint och inväntar att jag fotat klart.. :)




Jag filmade deras bus med men jag vet inte riktigt hur jag får in det här i bloggen. Ska undersöka och det kommer i morgon.. (förhoppningsvis)..  :)




Jo nu så... om man läser frågor och svar så löser sej allt..


Här kommer filmen














 
 
Pia

Pia

10 september 2009 15:45

Sicka fina lurventussar Kan tänka mig att regn inte är så kul när man har sån päls

http://www.dalmatinerna.se

 
Katarina ,Tage och Doris

Katarina ,Tage och Doris

10 september 2009 19:57

Regn hela lördagen?? var vi verkligen på samma ställe.
Jag tyckte det var bra väder, det kom ju bara en skur strax innan BIR och BIM skulle utses.
Ställde båda mina hundar och ingen av dom blev blöt.
Du var nog inte nykter :oP

http://www.tagebriard.se

 
Ingen bild

grådvärgarna

11 september 2009 08:25

Låter som om ni hade en mysig helg, dock lite osäkert hur vida det regna eller ej men vad spelar det för roll? huvudsaken det va kul ju...

 
Anette o Nilla

Anette o Nilla

11 september 2009 10:22

Trist att det skulle regna, men söndag ser ni ut att ha haft det härligt!
Vad söt han är, tänk att han som är så liten klarar av att hålla stora mamma i koppel... ;)

http://www.nilla.webb.se

 
Ann Maya o Yawa

Ann Maya o Yawa

11 september 2009 18:19

Vad kul ni har haft i helgen då!!
Vad gör väl lite regn då???
Kram kram

http://hem.bredband.net/MayaYawa

 
Emelie

Emelie

11 september 2009 22:34

Vilka söta bilder! Roligt att det blev en bra helg. Hade velat komma också men det får bli nästa år.

http://www.chiliwippan.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2011 21:23

Igår var vi i skogen. Lite bilder därifrån.             Blää! :)       Ett försök till att få alla tre på samma bild. Inte lätt...         Sist hittade vi en fin blomma... Läcker färg eller hur?       Idag...

Av Maria - 15 juni 2011 20:58

Idag har vi gått vårt första öppen klass viltspår. Vi fick vår första pris så det var ju lyckat.   Själv tycker jag att spåret gick så där. Han var lite virrig och tillslut fick jag känslan av att han letade pinnar i spåret. Han gick till alla pi...

Av Maria - 14 juni 2011 10:01

Äntligen är värmen som bortblåst. Vi har inte gjort annat än att flåsat, svettats och önskat att värmen inte var fullt så varm. En del bad för Dizzes del blev det med.   Men nu när värmen är borta så har jag börjat tänka på att träna igen. Det vo...

Av Maria - 5 juni 2011 14:56

Dizze fyller två år och det firar vi med tårta och paket så klart.       Vi satt på altanen och åt lite tårta.. Självklart ska födelsedagshunden ha bästa platsen.        "Får jag ta den där verkligen?? Nja, jag är inte säker på det jag...

Av Maria - 3 juni 2011 21:53

Japp, ni läste rätt. Vi har tävlat igen. Den här gången på Nora Bk. Det var utställning där och Kim, vår uppfödare, hade bjudit mängder av folk på kalas efter utställning och tävlingarna. Så dagen var fylld av snygga hundar, trevligt folk och god mat...

Ovido - Quiz & Flashcards