Alla inlägg den 10 december 2009

Av Maria - 10 december 2009 21:43

Japp de är vad jag har.. skällande hundar.. Iallafall enligt mina grannar. Så idag köpte jag två skallhalsband. Förhoppningsvis så blir det tyst nu. Dizze får ett så snart han börjar vara hemma på dagarna. Än så länge är han med mej på jobbet.



På lördag är det dags för stockholm. Jag åker med Katarina, tage och doris upp. Prickarna får gå ut med morfar och Dizze ska vara hos Doris barnvakt. Ska blir himla roligt att se snygga hundar, träffa folk och shoppa.



Dizze har idag varit med Katarina och Doris i skogen. Sen fick han stanna där (hos katarina, inte i skogen)  eftersom han tydligen (han med) skäller hemma när inte jag är där. Tack för hjälpen katarina!   





Ha en bra helg! Vi kanske ses!





Ovido - Quiz & Flashcards