Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria - 17 december 2009 07:53

Jag kan inte bajsa!! Det går bara inte.. Matte tjatar och går med mej men nä det går inte.. Hon säger att jag kommer få förstoppning om jag inte bajsar snart..



Men jag ska tala om varför det är så svårt.. Det är nåt som matte kallar snö på backen. Och ett tjockt täcke är det med. Överallt! I mina diken och på min gräsmatta.. Hur ska jag kunna bajsa så när jag bara sjunker ner hela tiden?? Nä, jag får ju lov att hålla mej.. Så ni som har samma problem, hur i hela världen gör ni?




Annars tycker jag att snö är roligt. Speciellt att hoppa i det, matte säger att jag troligen har en skvätt kanin i mej för jag är väldigt duktig på att hoppa.   



För vad ska man annars göra i snön??  Inte bajsa iallafall....



Ovido - Quiz & Flashcards