Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Maria - 24 februari 2009 08:00

Idag satt jag här i godan ro och läste folks bloggar och kikade in på hemsidor. En del hade jag visst inte varit inne på länge, varav en... Jag har bekanta i grannstaden som har ett gäng franska bulldoggar. Den ena sötare än den andra och nu har dom fått en valp till, lilla Leon. En underbar liten varelse som jag tyvärr inte träffat än. Iallfall så är matte och husse såna dära utställningsfreak och det är oftast där jag träffar dom nu för tiden. Vi pratar om ditten och datten och det är alltid lika kul att träffa dom.


Nu såg jag att deras hund nr 2, sudden kallad, gått bort. Han hade blivit sjuk och i maj -08 beslöt dom att låta honom somna in. (Men hallå maria, hur bra koll har jag då?, Jag skäms..)


Så dagens blogg blir en sorgens hyllning. För oavsett ras eller hur nära bekant man är så är det hemskt när någon förlorar sin hundvän.


Jag och barnen lider med er men hoppas att lilla leon nu lyser upp er vardag. Ni som vill se på deras fina frallor kan kolla in här.


Annars, ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards