Alla inlägg den 1 april 2009

Av Maria - 1 april 2009 20:41

Idag skulle vi träna på kvällen. Det var egentligen träningstävling på klubben och sånt är bra att vara med på. Men nix, planen var för dålig och det blev inställt. Så katarina och jag tog med hundarna på lite bus på meken, vår stora fotbollsplan istället. Solen sken och planen var rätt torr trots att den nyss blivit snöfri. Katarina hade med kameran och en del av korten kommer här.



En bild som gör att man häpnar. Dom har aldrig varit still alla fyra samtidigt förut..  :)


 



Pojkarna bus


 

Springpojken


 





 



Har några bilder kvar men dom spar jag till hemsidan. Nu har jag ju fått en ny dator.. Äntligen!  :) Ska ladda in program och göra om sidan lite sen.



Och... Sen till det här med lägret.



Jag har avbokat min plats på dalmatinerlägret. Hoppas ni andra får roligt... :) Jag är lite ledsen för det på ett sätt men jag ska åka på ett annat läger som är mer träning så för min del blir det bra ändå. Det jag faktiskt är mest ledsen över att jag missar att träffa er, alla dalmatinerbloggvänner. Och självklart hade det varit extra kul att träffa syrran berit.


Så vad ska vi göra istället? Jo jag och vovvarna ska åka med Katarina och långhåren på briardläger. Vi kommer att vara utbölingar den helgen men vi fick komma ändå och det tycker jag är jättekul!! Det ska bli jättekul att träffa alla, en del har man ju träffat på utställningar, och att få träffa alla hundarna som man hört så mycket om. Och sen att få träna själv... Ja det ska bli jätteroligt..


Anledningen till att jag bokar av är mest av den anledningen men även för att jag inte vet vem som är instruktör på tånga. Sen är det ungefär dubbla resvägen till tånga. Priset är även det dubbla om man räknar med boende och hela kittet. Så.. nu får ni skälla på mej.. :) Nä jag tror ni förstår vad jag menar...


Nu ska jag ta och gå och lägga mej i sängen. Ha en bra morgondag!





Ovido - Quiz & Flashcards