Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Maria - 4 mars 2009 20:21

Sorg på det ena sättet, och det absolut värsta är återigen en vän som mist sin hund. Karin, min vän som jag träffade på Dalmatinerlägret första gången fick idag ta bort sin gammeltik Tekla. En väldigt fin och trevlig hund som man lätt skrattade åt pga hennes sköna och roliga leende. Så idag skänker vi en tanke till Karin. Kram på er alla!!


Sen kom vi till min sorg. Inte alls lika stor men rätt jobbig ändå. Jag är inte längre tjock. Jag är fet. Iallafall enligt vågen på viktväktarna. Jag har länge funderat på att gå dit, har ju ont i fötterna och inte alls samma ork längre. Så idag tog jag mej ikragen och gick dit. Så från och med imorgon börjar kriget mot fettet. Jag har vunnit förut och jag ska vinna igen. Önska mej lycka till! Ni som har goda viktväktarrecept som även funkar för barn är mer än välkommna att bidra med dom.. :)


Nu blir det the och soffa en stund innan sängen kallar.


Ha en bra morgondag!


Ovido - Quiz & Flashcards