Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Maria - 30 mars 2009 07:49

Har fortfarande ingen dator.. Försöker uppdatera min blogg och följa era när jag är på jobbet. Kan lätt påstå att jag haft viss längtan efter datorn i helgen. Tänk va mycket man gör på datorn egentligen... Alla man håller kontakt med och allt man kollar. Och hur ska jag kunna betala räkningarna? Tror ni jag slipper nu när jag inte har nån dator? Det måste väl vara ok då eller hur?





Vi hoppas på våren och det verkar vara fler som sett att den är på väg. Fick ett sånt fint vårkort av Ann-Sofi på prickiga pojkars kennel. Här är det....







Tack tack!!  :)




Igår var jag hemma hos margareta och kollade på valpar. Labbevalpar närmare bestämt. Så söta var dom! Vill ni se så kolla in här.. www.sagbackens.seVi tog en sväng med tre av hennes labbar. Jösses va mina sprang. Pegi hittade genast en favorit och det var Funny, runt 6 månader är hon. Dom sprang och busade men tillslut vart funny lite trött. Men det var svårt att sluta springa för hon hade ju just hittat två nya idoler.. :)




Inatt har jag haft ont i halsen och haft svårt att sova. Imorse vaknade jag med halsont, huvudvärk och snor i näsan. Emma, min unge var ju förkyld och hemma från skolan förra veckan så jag antar att det är min tur nu. Hoppas det bryter ut ordentligt och sen går över så jag slipper dras med det här nu.




Nä bäst att jobba lite nu. Ska bara kolla in tage och doris hemsida först. Doris blev ju BIS-5 i lördags och jag har inte sett några bilder än..




Grattis Katarina!




Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards