Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Maria - 5 mars 2009 20:26

Igår fick jag en utmaning av Katarina så jag börjar med den. Den här har jag gjort en variant av förut men den är så rolig eftersom det är en bild med så jag gör den ändå. :)


Öppna MINA BILDER å välj FJÄRDE FILEN å FJÄRDE BILDEN å utmana FYRA personer.


1. Gå till dina bilder på datorn och välj fjärde filen

2. Välj sen fjärde bilden

3. Publicera bilden i din blogg och berätta bildens historia

4. Utmana 4 personer



Bilden blev:


 



Snygg bild eller hur? :) Den är från när vi hade vårt öppna hus på klubben och här står vi och väntar på att få gå rasparaden. Men ja, mina hundar försöker lura mej på godis. Gör man nåt kanske man får..  :)



Jag tänker nog inte utmana någon speciell utan den som vill får norpa den.



Jag har ont i halsen, tänk om jag blir sjuk... Fryser gör jag med.. Ska nog lägga mej i sängen nu...


Hej hopp!




Ovido - Quiz & Flashcards