Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Viktväktarna

Av Maria - 12 mars 2009 20:22


Sånt här är bra för figuren.. Eller?? 





Idag var det dags att ta en fight med vågen. Det var första gången efter invägningen och jag var faktiskt lite nervös. När jag var med i vv sist, för 10 år sen, så gick dom första 3-4 veckorna väldigt tröööögt. Tappade några hg varje vecka och det var inte bra för motivationen.


Iallafall.. Det var bra för figuren!

 Idag vägde jag in på ...


Minus 1,7 kg!!!



Jippi!! På en vecka!! Man kan ju bara le! Nu går jag vidare mot nästa vecka...



 
 
Pia

Pia

12 mars 2009 21:08

GRATTIS Vad duktig du e . Jag har oxå varit med i VV gick ner 17 kg Det var väl 10 år sen Jag har väl gått upp 8 igen så de kilona ska väck igen... Men fast man går efter vvrecept så funkar det inte så bra har jag märkt Jag har hållt på sen feb och gått ner 2,5 kg bara Så fortsätt att gå på mötena så får vi se om vi hittar dig på Tånga ;) Tur du har din svarte snygging som igenkänningstecken Grattis igen

http://www.dalmatinerna.se

 
emelie & berit

emelie & berit

12 mars 2009 23:32

det var inge dålig start ju, grattis!

http://www.prickig.se

 
Ann Maya o Yawa

Ann Maya o Yawa

13 mars 2009 08:44

Hej!
Vad duktig du är!!! Kanon ju. Bara att kämpa vidare. Har du nå bra recept så skicka gärna till mig=) kram kram

http://hem.bredband.net/MayaYawa

 
Ingen bild

Ann-Sofie

13 mars 2009 09:15

Grattis ! va du är duktig ! jag kämpar som en tok varje dag mot godsaker..alltid sugen..bli galen på mig själv !
vilka fina bilder det var i inlägget nedanför :)

 
Cilla

Cilla

13 mars 2009 23:11

Oj vad duktig du är!!!!

http://www.daimilus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2011 21:23

Igår var vi i skogen. Lite bilder därifrån.             Blää! :)       Ett försök till att få alla tre på samma bild. Inte lätt...         Sist hittade vi en fin blomma... Läcker färg eller hur?       Idag...

Av Maria - 15 juni 2011 20:58

Idag har vi gått vårt första öppen klass viltspår. Vi fick vår första pris så det var ju lyckat.   Själv tycker jag att spåret gick så där. Han var lite virrig och tillslut fick jag känslan av att han letade pinnar i spåret. Han gick till alla pi...

Av Maria - 14 juni 2011 10:01

Äntligen är värmen som bortblåst. Vi har inte gjort annat än att flåsat, svettats och önskat att värmen inte var fullt så varm. En del bad för Dizzes del blev det med.   Men nu när värmen är borta så har jag börjat tänka på att träna igen. Det vo...

Av Maria - 5 juni 2011 14:56

Dizze fyller två år och det firar vi med tårta och paket så klart.       Vi satt på altanen och åt lite tårta.. Självklart ska födelsedagshunden ha bästa platsen.        "Får jag ta den där verkligen?? Nja, jag är inte säker på det jag...

Av Maria - 3 juni 2011 21:53

Japp, ni läste rätt. Vi har tävlat igen. Den här gången på Nora Bk. Det var utställning där och Kim, vår uppfödare, hade bjudit mängder av folk på kalas efter utställning och tävlingarna. Så dagen var fylld av snygga hundar, trevligt folk och god mat...

Ovido - Quiz & Flashcards