Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Maria - 28 maj 2009 11:38

Som ni kanske vet så var det tävling på klubben igår. Jag hade anmält peppar till Lk 1. Platsliggningen kom sist och det var lite nervös att ha det så. Men momenten gick rätt bra. Apporten var att klaga på. Han tog den tillslut, höll fint och gjorde allt man ska. Fick en 5:a och det beror helt på att han inte gärna tar apporter som inte är vår egen. Den andra 5:an kom på läggandet. Ska jag säga såklart. Han la sej, men på dk och väldigt långsamt. Annars hade vi bra poäng 7, 8, 8.5 och 10 rakt igenom. Total poängen blev 158.






Och även om jag borde vara nöjd så är jag inte det. Två poäng ifrån ett första pris. Det svider måste jag erkänna. Så mycket som vi tränat och så bra som det går på träning.





På tisdag ska jag åka till Birgitta och hon ska hjälpa mej med apporten och läggandet. Sen ska jag anmäla till lindesberg och hallstahammar.  Man ska ju försöka igen sägs det men just nu vill jag inget hellre än att lägga av.





Ovido - Quiz & Flashcards