Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

nytt igen

Av Maria - 9 maj 2009 18:47

Nu ligger det en ny sida ute. Blev inte nöjd utan gjorde en del ändringar så det åtminstone blev bättre...  Titta in och slå en blick..  :)



Men helt nöjd är jag inte så det blir att tänka om igen. Men först ska jag göra klart Annikas fotograf-sida..




Nu ska jag ta och gå och göra lite matbröd, nåt jag får som infall ibland.. Imorgon kommer nog doris hit så då blir det bus.. Kul säger vovvarna som tycker jag är tråkig. :)




Ha en bra helg!

 
 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

10 maj 2009 21:11

Heej ! sidan är superfin !! älskar grönt..o dina prickisar :)
jag skrev ett svar om dragandet under ditt inlägg hos mig :) men i kort så massa beröm när dem är i dragläge"ja dra på " o korta snabba rundor de första månaderna :)kuperad terräng är att rekomendera..de blir mer trissade till att dra o man behöver inte oroa sig för blåsor under tassarna som det kan bli med drag på asfalt .Hejar på er !!

http://prickigapojkar.minsite.net

 
Ingen bild

Ann Maya o Yawa

10 maj 2009 21:25

Sidan är jättefin!!

 
Anette & Nilla

Anette & Nilla

11 maj 2009 07:28

Nya hemsidan blev jättebra! :)

http://www.nilla.webb.se

 
katta

katta

11 maj 2009 08:07

Jaa, just nu har vi träningsflyt :-) Första tävlingen är 30/5 sen 31/5 och 9/6. MEN, det är mycket slit bakom. Tävlade ju några gånger i ettan förra året och det gick ju sådär, så vi får hoppas att bitarna sitter bättre nu.=) Synd att ni inte kommer till lägret.. Grattis till 5KG-grymt duktigt!!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jannebosse

 
Pia

Pia

11 maj 2009 09:28

fattar var du får din inspiration ifrån Denna e oxå Jäöttefin :D

http://www.dalmatinerna.se

 
Ann igen

Ann igen

12 maj 2009 09:02

DU ÄR UTMANAD!!! KOLLA MIN BLOGG!!!

http://hem.bredband.net/MayaYawa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2011 21:23

Igår var vi i skogen. Lite bilder därifrån.             Blää! :)       Ett försök till att få alla tre på samma bild. Inte lätt...         Sist hittade vi en fin blomma... Läcker färg eller hur?       Idag...

Av Maria - 15 juni 2011 20:58

Idag har vi gått vårt första öppen klass viltspår. Vi fick vår första pris så det var ju lyckat.   Själv tycker jag att spåret gick så där. Han var lite virrig och tillslut fick jag känslan av att han letade pinnar i spåret. Han gick till alla pi...

Av Maria - 14 juni 2011 10:01

Äntligen är värmen som bortblåst. Vi har inte gjort annat än att flåsat, svettats och önskat att värmen inte var fullt så varm. En del bad för Dizzes del blev det med.   Men nu när värmen är borta så har jag börjat tänka på att träna igen. Det vo...

Av Maria - 5 juni 2011 14:56

Dizze fyller två år och det firar vi med tårta och paket så klart.       Vi satt på altanen och åt lite tårta.. Självklart ska födelsedagshunden ha bästa platsen.        "Får jag ta den där verkligen?? Nja, jag är inte säker på det jag...

Av Maria - 3 juni 2011 21:53

Japp, ni läste rätt. Vi har tävlat igen. Den här gången på Nora Bk. Det var utställning där och Kim, vår uppfödare, hade bjudit mängder av folk på kalas efter utställning och tävlingarna. Så dagen var fylld av snygga hundar, trevligt folk och god mat...

Ovido - Quiz & Flashcards